Berea conține hormoni feminini


Săptămâna trecută eram împreună cu niște amici, bineînțeles, în bodegă. Discutam … discuții despre una despre alta , când unul dintre noi:

– Hei ! Am auzit că au descoperit cercetătorii britanici că ar fi hormoni feminini în bere !

Având în vedere ca suntem dotați cu un oarecare spirit științific , am decis să verificăm.
Foarte rapid am golit 20 de beri, în interesul științei , bineînțeles!
Rezultatul a fost de-a dreptul stupefiant.

După cele 20 doze :
1 – Toți am prins ceva greutate în plus ;
2 – Vorbeam prea mult fără să spunem, de fapt, nimic ;
3 – Am avut mari dificultăți în a conduce corect ;
4 – Ne era imposibil să efectuam chiar cel mai simplu raționament ;
5 – Refuzam cu încăpățânare să recunoaștem că nu avem dreptate, chiar dacă era evident ;
6 – Ca sa fie complet, mergeam la toaletă la fiecare 5 minute și în plus : împreună!

E clar că berea conține hormoni feminini. Dar vom continua experimentul.

Un gând despre &8222;Berea conține hormoni feminini&8221;

Lasă un răspuns

