Am revenit … fără un „Bine-ai venit”


În caz că nimeni n-a observat, de un an jumate n-am mai trecut pe aici. Dar acum am reușit să am un moment de luciditate și mi-am zis să mai dau un semn de viață.

Nu am făcut mare lucru în anul ăsta în care am lipsit. Chestii de-ale vieții de zi cu zi.

Iată, deci, retrospectiva anului trecut:

– Am trebăluit prin casă, am spălat paharele:

drinking

– Am petrecut mai mult timp acasă, cu nevasta:

couple drinking

– M-am revăzut cu prietenii din copilărie:

prietenii in bar

– M-am apucat de făcut sport:

sportiv

– Am vizitat grădina zoologică și am hrănit animalele 😀

panda beat

– În principiu am dus totul la bun sfârșit, chiar dacă uneori îmi lipsea buna coordonare:

betiv

– Și nelipsita mahmureală din fiecare dimineață…

mahmureala

Voi? Ce-ați mai băut, pardon, făcut?

Un gând despre &8222;Am revenit … fără un „Bine-ai venit”&8221;

Lasă un răspuns

